آموزش نسخه نویسی الکترونیک-1400/01/22 -- news صفحه مناسب چاپ ارسال به دوستان خروجی RSS این بخش
با عنایت به تاکید معاون محترم درمان وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی به فرایندهای مرتبط با نسخه نویسی الکترونیک در مراکز درمانی و با عنایت به الزام ماده ۷۴ قانون برنامه ششم توسعه و تکلیف مقرر در بند "ز" تبصره ۱۷ قانون بودجی کل کشور و همچنین مصوبات شورای اجرائی فناوری اطلاعات کشور مبنی بر ارائه خدمات درمانی بر بستر نسخه الکترونیک ، کلاس آموزشی در این خصوص در روز یکشنبه مورخه ۱۴۰۰/۰۱/۲۲ در ساعت ۱۱ در با حضور اساتید ، پزشکان فوق تخصص ، متخصص ، رزیدنت های تخصصی و... در سالن آمفی تئاتر برگزار گردید .
در ابتدایی جلسه جناب آقای دکتر زرگران مدیریت محترم امور بیمارها و مراکز تشخیصی معاونت درمان در خصوص نسخه نویسی و الزامات راه اندازی پرونده الکترونیک سلامت نکاتی را ارائه فرمودند ، سپس جناب آقای صحرایی معاونت محترم بیمه سلامت استان گلستان در خصوص فرآیندها ، زیر ساخت ها و زمان پیاده سازی کامل طرح نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک و .... به ارائه توضیحاتی اقدام نمودند . در ادامه این کلاس آموزشی که به صورت مجازی در تمام مراکز دولتی و خصوصی استان قابل مشاهده بود جناب آقای انصاری مسئول اسناد پزشکی بیمه سلامت استان گلستان برای حاضرین در جلسه نسبت به آموزش سامانه نسخه نویسی بیمه سلامت اقدام نموده و به سوالات حاضرین در جلسه پاسخ دادند .

نکته سلامتی روز

سلامتی از پنج عنصر ساخته شده است.. خوشحالی، خواب، آب، غذای سالم و ورزش

امام علی ( ع) می فرماید : برنامه‏ ريزى درست، مالِ كم را افزايش مى ‏بخشد؛ و برنامه ‏ريزى نادرست، مال بسيار را نابود مى‏ كند.