بیمارستان طالقانی گنبد- اخبار بیمارستان
برگزاری مراسم جشن عید غدیر در بیمارستان طالقانی گنبد

حذف تصاویر و رنگ‌ها  | تاریخ ارسال: 1403/4/4 | 
همزمان با خجسته عید سعید غدیر خم با حضور عاشقان حضرت علی (ع) مراسم جشنی با اجرای ملودی و برنامه‌های متنوعی در بیمارسان طالقانی گنبد برگزار شد.

گفتنی است در ابتدا با برپایی ایستگاه صلواتی (شربت، شیرینی، شکلات و هدایایی )  از عموم مردم در ورودی این مرکز  پذیرایی شد.و در پایان با حضور سرپرست بیمارستان دکتر کلوی، مدیر دکتر نوری، مترون خانم منتظری، حراست بیمارستان کوهساریان و جمعی ازهمکاران و محبان  امیرالمومنین علی (ع) در بخشهای بیمارستان حاضر شدند و با احسان( اطعام، شیرینی و بسته های تبرکی) از  کلیه بیماران  و همکاران پذیرایی نمودند. 


نشانی مطلب در وبگاه بیمارستان طالقانی گنبد:
http://goums.ac.ir/find-80.19457.74049.fa.html
برگشت به اصل مطلب