به گزارش روابط عمومی دانشکده بهداشت،دکتر هادی رحیم زاده عضو هیات علمی گروه مهندسی بهداشت محیط ، از مرتبه استادیاری به دانشیاری ارتقاءیافت.
درهمین راستا ریاست دانشکده بهداشت،معاونین،اعضا هیات علمی،کارکنان این موفقیت رابه ایشان تبریک عرض نموده و توفیقات روزافزون را برای ایشان درتمامی مراحل زندگی از خداوند منان خواستاریم.
نشانی مطلب در وبگاه دانشکده بهداشت: http://goums.ac.ir/find.php?item=69.8639.86930.fa برگشت به اصل مطلب