شهرستان ترکمن
برگزاری گلگشت به مناسبت روز ملی مبارزه با بیماریها با حضور کارشناسان مبارزه با بیماریهای ستاد و مراکز محیطی شهرستان
به مناسبت روز ملی مبارزه با بیماریها، گلگشتی با حضور کارشناسان مبارزه با بیماریهای ستاد، مراکز و پایگاه های محیطی شهرستان در روز سه شنبه مورخه ۲۲ اردیبهشت ماه در محل پارک جنگلی کردکوی و با هدف گرامیداشت جایگاه ارزشمند همکاران بیماریها و تقویت فضای صمیمی و همدلی میان همکاران برگزار شد.
در این مراسم، مهندس ایری رئیس مرکز بهداشت با پیوستن به جمع صمیمی شرکتکنندگان در این گلگشت از تلاشها و خدمات خالصانه همکاران با اهدا لوح تقدیر و تشکر کردند.
مهندس ایری برگزاری این گردهمایی را فرصتی برای بازتاب اهمیت نقش کارشناسان مبارزه با بیماریها در پیشگیری از بیماریها و سلامت جامعه برشمردند.
#تیم_ملی_سلامت
#تا_آخرین_نفس_برای_ایران
#تو_بمان
#دولت_پای_کار_مردم
دفعات مشاهده: 121 بار |
دفعات چاپ: 62 بار |
دفعات ارسال به دیگران: 0 بار |
0 نظر