پیام خود را بنویسید

آرشیو اخبار :  برگزاری گلگشت به مناسبت روز ملی مبارزه با بیماریها با حضور کارشناسان مبارزه با بیماریهای ستاد و مراکز محیطی شهرستان ترکمن

 | تاریخ ارسال: 1405/2/28 | 
 شهرستان ترکمن 

 برگزاری گلگشت به مناسبت روز ملی مبارزه با بیماریها با حضور کارشناسان مبارزه با بیماریهای ستاد و مراکز محیطی شهرستان

 به مناسبت روز ملی مبارزه با بیماریها، گلگشتی با حضور کارشناسان مبارزه با بیماریهای ستاد، مراکز و پایگاه های محیطی شهرستان در روز سه شنبه مورخه ۲۲ اردیبهشت ماه در محل پارک جنگلی کردکوی و با هدف گرامیداشت جایگاه ارزشمند همکاران بیماریها و تقویت فضای صمیمی و همدلی میان همکاران برگزار شد.
 
 در این مراسم، مهندس ایری رئیس مرکز بهداشت با پیوستن به جمع صمیمی شرکت‌کنندگان در این گلگشت از تلاش‌ها و خدمات خالصانه همکاران با اهدا لوح تقدیر و تشکر کردند.
مهندس ایری برگزاری این گردهمایی را فرصتی برای بازتاب اهمیت نقش کارشناسان مبارزه با بیماریها در پیشگیری از بیماری‌ها و سلامت جامعه برشمردند.

#تیم_ملی_سلامت 
#تا_آخرین_نفس_برای_ایران
#تو_بمان
#دولت_پای_کار_مردم


مطالب مشابه


دفعات مشاهده: 121 بار   |   دفعات چاپ: 62 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ترکمن می باشد.