پیام خود را بنویسید

ارتقاء مرتبه علمی دکتر هادی رحیم زاده عضو هیات علمی گروه مهندسی بهداشت محیط دانشکده بهداشت از استادیاری به دانشیاری

 | تاریخ ارسال: 1405/2/26 | 
به گزارش روابط عمومی دانشکده بهداشت،دکتر هادی رحیم زاده عضو هیات علمی گروه مهندسی بهداشت محیط ، از مرتبه استادیاری به دانشیاری ارتقاءیافت.
درهمین راستا ریاست دانشکده بهداشت،معاونین،اعضا هیات علمی،کارکنان این موفقیت رابه ایشان  تبریک عرض نموده و توفیقات روزافزون را برای ایشان درتمامی مراحل زندگی از خداوند منان خواستاریم.  
   
  

 
 
 


دفعات مشاهده: 188 بار   |   دفعات چاپ: 72 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشکده بهداشت می باشد.

© 2026 All Rights Reserved | school of health