ارتقاء مرتبه علمی دکتر هادی رحیم زاده عضو هیات علمی گروه مهندسی بهداشت محیط دانشکده بهداشت از استادیاری به دانشیاری
| تاریخ ارسال: 1405/2/26 |
به گزارش روابط عمومی دانشکده بهداشت،دکتر هادی رحیم زاده عضو هیات علمی گروه مهندسی بهداشت محیط ، از مرتبه استادیاری به دانشیاری ارتقاءیافت.
درهمین راستا ریاست دانشکده بهداشت،معاونین،اعضا هیات علمی،کارکنان این موفقیت رابه ایشان تبریک عرض نموده و توفیقات روزافزون را برای ایشان درتمامی مراحل زندگی از خداوند منان خواستاریم.