(صدور اسناد حسابداری مربوط به اموال/اتخاذ ترتیبات لازم بمنظور صورت برداری ،ثبت نگهداری و کارتهای اموال و پلاک کوبی دارئیهای ثابت(براساس دستوالعمل دارئیها ثابت)/ همکاری و همفکری با دیگر اعضا مرتبط کاری/اجرای صحیح آیین نامه و دستوالعملهای مالی و معاملاتی در حسابداری مالی/همکاری و تشریک مساعی با روسای مربوطه در جهت بهبود روشهای و سیتمهای مالی/انجاک سایر وظایف امور محوله از جانب مدیریت که با توجه به نوع وظایف در اختیار فرد/حسن اجرا و ثبت مناسب اسناد و دفاتر و مدارک و پروندهای مالی/اتخاذ ترتیبات لازم جهت نگهداری و ثبت کارتهای حسابداری انبار (اموال)/ اعمال رعایت مالی بر ثبت و نگهداری و کنترل دارئیهای ثابت در واحد)