اموردانشجویان شاهدوایثارگر : قابل توجه دانشجویان شاهد و ایثارگر ورودی ۱۴۰۰ سامانه مجازی نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر

 | تاریخ ارسال: 1400/7/20 | 
سامانه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر (سهمیه ۵ % شاهد) در دانشگاه­ها و دانشکده­ های علوم پزشکی کشور
 
تاریخ بروز رسانی: ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
مهلت ثبت نام دانشجویان شاهد و ایثارگر جدید(ورودی ۱۴۰۰) تا روز دوشنبه مورخ ۲۶ مهر ماه ۱۴۰۰ تمدید شد.
همچنین دانشجویان شاهد و ایثارگر ورودی سال های گذشته که در مهلت مقرر موفق به ثبت درخواست خود در سامانه نشده اند؛ روزهای سه شنبه و چهارشنبه مورخ ۲۷ و ۲۸ مهرماه ۱۴۰۰ برای آخرین بار مجاز به ثبت نام در سامانه خواهند بود.

   
تاریخ بروز رسانی: ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
تاریخ درج خبر: ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
قابل توجه دانشجویان قبولی کنکور سراسری : در مقاطع کارشناسی(تمامی رشته ها)، دکتری عمومی حرفه ای رشته های پزشکی و دندانپزشکی
درصورتیکه دانشجو در دانشگاهی غیر از محل سکونت خانواده پذیرفته شده و متقاضی انتقال به نزدیک ترین دانشگاه محل سکونت خانواده می باشد، ابتدا باید در دانشگاهی که پذیرفته شده است ثبت نام نموده و سپس با داشتن شماره دانشجویی خود از طریق وبسایت ثبت نام انتقال ۵% شاهد و ایثارگر به آدرس زیر و از تاریخ ۱۰ لغایت ۲۰ مهرماه درخواست خودرا ثبت نماید. لازم به ذکر است به هیچ وجه نیازی به مراجعه حضوری برای ارائه درخواست انتقال به دانشگاه مبدا و مقصد نمی باشد.
  قابل توجه دانشجویان ورودی سالهای قبل: سامانه فوق برای دانشجویان ورودی سالهای قبل که موفق به ثبت درخواست انتقال در بازه زمانی ۱-۱۰شهریورماه نشده اند، فقط به مدت یک روز و پس از پایان ثبت نام دانشجویان جدیدالورود برای این دانشجویان بازخواهد شد. تاریخ مربوطه از طریق سامانه نقل و انتقال شاهد اطلاع رسانی مر گردد.
تاریخ درج خبر: ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
«اطلاعیه »
 (مهلت ثبت نام دانشجویان ورودی سالهای قبل به اتمام رسیده است.)
ثبت نام انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر

سامانه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر (آئین نامه انتقال سهمیه ۵ % شاهد) وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جهت ثبت نام و درخواست انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر ورودی قبل از ۱۴۰۰ برای نیمسال اول سال تحصیلی ۴۰۱-۱۴۰۰ از تاریخ ۱۴۰۰ /۰۶/۰۱ تا تاریخ ۱۳۴۰۰/۰۶/۱۰ فعال می باشد.

نتایج درخواست انتقال دانشجویان پس از بررسی در کمیسیون نقل و انتقال وزارت بهداشت اعلام می گردد.

 
آدرس سایت نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت:
 

کلیدواژه ها: شاهد و ایثارگر |

دفعات مشاهده: 2705 بار   |   دفعات چاپ: 72 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA