سال 85 : عملکرد معاونت در سال 85

عملکرد معاونت آموزشی دانشگاه در سال 85

  1- برگزاری 27 جلسه شورای آموزشی دانشگاه

  2- برگزاری و اجرای برنامه های آموزش مداوم منطبق با نیازهای آموزشی مشمولین تحت پوشش بالاتر از نرم کشوری (در واقع برگزاری 34 برنامه بازآموزی)

  3- راه اندازی نظام آموزشی رایانه سما – برگزاری دوره های آموزشی به منظور عملی کردن برنامه

  4- برگزاری کارگاه آموزشی برای ایجاد بستر مناسب و تقویت واحدهای E.D.C در دانشکده ها ( بهبود روند ارزشیابی اساتید در دانشگاه )

  5- تلاش برای عملی کردن آموزشکده به دانشکده با توجه به مشارکت دادن مجموعه های آموزشی ذیربط در سیاست گذاری و راه اندازی رشته های بهداشت محیط و علوم آزمایشگاهی در مقطع کارشناسی و رشته فوریتهای پزشکی در مقطع کاردانی

  6- مجوز تاسیس کارشناسی ارشد میکروب شناسی و پذیرش دانشجو در نیمسال اول سال تحصیلی 87-86 به تعداد 2 نفر

  7- پیگیری و انجام اقدامات اولیه در خصوص تأسیس و راه اندازی رشته بیوتکنولوژی مقطع کارشناسی ارشد

  8- پیگیری ارتقاء اعضاء هیئت علمی از مرتبه استادیاری به دانشیاری

  9- راه اندازی بخش پزشکی هسته ای– رادیوتراپی– وبخشهای تخصصی در مرکز آموزشی درمانی 5 آذر

  10- پیگیری وانجام اقدامات اولیه در خصوص تأسیس و راه اندازی دوره دستیاری تخصصی در رشته های داخلی – کودکان

  11-پیگیری در خصوص انجام عملیات ساختمانی مرکز آموزشی درمانی 290 تختخوابی

  12-پیگیری احداث ساختمان آموزشکده پیراپزشکی

  13-تجهیز کتابخانه به نرم افزار جامع و راه اندازی آن

  14- برگزاری 3 کارگاه آموزشی پزشکی مبتنی بر شواهد (1) اصول مقدماتی – کارگاه آموزش پزشکی مبتنی بر شواهد 2 ( کاربرد بالینی ) کارگاه آموزش روشهای موثر تدریس

  15-ارتقاء سطح ارتباطات دورن بخشی و برون بخشی این حرکت تا سطح بالایی انجام شده است که با طرح موضوع جلسات شورای آموزشی و مرکز مطالعات توسعه آموزش پزشکی و گروههای آموزشی و همچنین برخورداری از حمایت

  16-افزایش پوشش ارزیابی درونی گروههای آموزشی که در ادامه برنامه های دانشگاه در ارتباط با ارزیابی درونی گروههای آموزشی در طی یکسال گذشته تلاش جدی صورت گرفت که نتیجه آن 8 گروه آموزشی که در مراحل مختلف از گامهای دهگانه ارزیابی درونی می باشد .

  17-تهیه و توزیع جزوات آموزشی سی دی و دیسکتهای آموزشی برای اعضاء هیئت علمی

  18-برگزاری آزمون دستیار تخصصی بالینی برای دومین بار در دانشگاه

  19-پایش و ارزیابی دانشکده ها و مراکز آموزشی و درمانی

  20-برگزاری کمیسیون ماده 6 قانون آموزش مداوم 10 جلسه 52 مورد مصوب

  21-بازنگری دوره ها و مقاطع از لحاظ نیرو و پذیرش دانشجو بر اساس نیاز

  22-افزایش تعداد برنامه های خودآموزی در زمینه پزشکی قانونی – کتاب پریون – خودآموزی انفلوانزای پرندگان و اثرات سوالکل و حدود 40 عنوان کتاب دارای امتیاز آموزش مداوم برای پزشکان عمومی استان و اعضاء محترم هیئت علمی

  23-فرایندهای توأم به اتوماسیون اداری یا نرم افزارهای خاص که ارتقاء یافته است :

  1- فرایندثبت نام و انتخاب واحد

  2- فرایند فراغت از تحصیل

  3- فرایند ارزشیابی اساتید

  4- فرایند ارسال مدارک بازآموزی انجام شده به اداره کل

  5- فرایند حضور غیاب کارکنان

  24- ارتقاء شاخصهای کمی و کیفی با توجه به استاندارد ها و نرم کشوری

  25-کارآمد کردن نظام تشویق و تنبیه

  26- افزایش سطح دانش عمومی کارکنان به منظور بهبود روابط انسانی آموزش عالی با برگزاری 3 کارگاه آموزشی

  27- پیگیری روند اصلاح ساختار جدید چارت تشکیلاتی آموزش عالی

  28 - برگزاری جلسه با مدیر محترم گروه داخلی و اعضاء گروه 3/10/85 در مرکز آموزشی درمانی پنجم آذر

  29 - تهیه چک لیست ارزیابی درونی داخلی

  30- راه اندازی مدیریت تحصیلات تکمیلی

  31- راه اندازی اتاق گروه فیزیولوژی با کلیه وسایل آموزشی و کمک آموزشی

  32- خرید و تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی برای دانشکده پزشکی (گروه های میکروب- پزشکی اجتماعی-تغذیه- انگل و قارچ شناسی ) مبلغ 000/000/18 تومان

  32- بررسی وضعیت پاویون دانشجویان انترن مراکز آموزشی درمانی پنجم آذر،دزیانی و طالقانی و برطرف نمودن نقاط ضعف آن و تخصیص 000/151/7 تومان

  33- تخصیص مبلغ 000/500/7 تومان بابت احداث کلاس آموزشی برای آموزشکده پیراپزشکی

  34- تخصیص 000/720 تومان بابت تعمیر هزینه پمپ و مشعل و ترموستات برای مرکز آموزشی درمانی پنجم آذر

  35- برگزاری جلسه شورای آموزشی دانشگاه و نقل و انتقال دانشجویان

  36- پیگیری بررسی در ارتباط با موانع اجرائی دقیق طرح تمام وقت جغرافیایی نمودن اعضاء محترم هیئت علمی

  37- برگزاری جلسه با کلیه گروه های آموزشی دانشگاه

  38- برگزاری 4 کارگاه PowerPoint برای ارتقاء توانمندی اعضای هیئت علمی بالینی

  39- پیگیری اختصاص اعتبار مورد نیاز برای پروژه های نیمه تمام آموزش عالی و مرکز مطالعات توسعه آموزش پزشکی از وزارت متبوعه

  40- بررسی لیست اعلام نیاز دانشگاه در خصوص پذیرش تعهد خاص پذیرفته شدگان لیست بیست و چهارمین دوره آموزش پذیرش دستیار فوق تخصص سال 1385

  41- پیگیری امور مربوط به تدوین سرفصل دروس نظری و عملی و اخذ موافقت معاونت آموزشی و امور دانشگاهی و تحقیقات فناوری برای رشته فلوشیپ فارماکولوژنتیک بیماریهای قلب و عروق- گوارش و کبد و عفونی و انگلی .

  42- برگزاری یک جلسه با دانشجویان علوم پایه پزشکی

  43- برگزاری دو جلسه با دانشجویان بالینی پزشکی

  44- راه اندازی جلسات مشترک آموزشی و پژوهشی نمودن کنفرانس موریالیتی، CPC ، Case report در مرکز آموزش 5 آذر

  45- برگزاری جلسات متعدد با روسا و معاونین دانشکده های مختلف جهت بررسی مشکلات جاری و برنامه ریزی آموزش ترم های آتی.

  46- پیگیری مصوبات آموزشی هیئت رئیسه محترم دانشگاه.

  47- برگزاری جلسه با گروه آناتومی در مورخ 24/10/85 در دفتر معاونت آموزشی.


دفعات مشاهده: 5590 بار   |   دفعات چاپ: 648 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 67 بار   |   0 نظر

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به معاونت آموزشی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2020 All Rights Reserved | educational deputy

Designed & Developed by : Yektaweb