عملکرد معاونت آموزشی دانشگاه درسال 1389
•اخذ مجوز تأسیس رشته زیست فناوری پزشکی در مقطع کارشناسی ارشد در تاریخ 88.10.2و پذیرش دانشجو از نیمسال اول سال تحصیلی 90-89
•اخذ مجوز تأسیس رشته ویروس شناسی در مقطع کارشناسی ارشد در تاریخ 89.1.16 و پذیرش دانشجو از نیمسال اول سال تحصیلی 90-89
•اخذ مجوز تأسیس رشته دندانپزشکی در مقطع دکتری عمومی و پذیرش دانشجو از نیمسال اول سال تحصیلی 90-89.
•اخذ مجوز تأسیس رشته پروتزهای دندانی در مقطع کارشناسی در تاریخ 88.6.7و پذیرش دانشجو از نیمسال اول سال تحصیلی 90-89.
•اخذ مجوز رشته بهداشت عمومی در مقطع کارشناسی پیوسته و پذیرش دانشجو از نیمسال اول سال تحصیلی 90-89.
• نصب نسخه جدید نرم افزار مدیریت آموزشی سما در دانشگاه.
• ثبت نام آنلاین (اینترنتی) دانشجویان جدیدالورود سال تحصیلی 90-89.
• کسب رتبه یک در زمینه صحت ارسال فرم های فراغت از تحصیل در دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور.
• برپایی جشنواره شهید مطهری درون دانشگاهی جهت انتخاب فرایندهای برتر دانشگاهی.
• شرکت دانشگاه در در جشنواره شهید مطهری – اردیبهشت 89- تهران و برپایی غرفه از دستاوردهای معاونت آموزشی و EDC و ارائه فرایندهای برتر در قالب سخنرانی و پوستر و تقدیر از فرایندهای برتر دانشگاهی و انتخاب یک فرایند دانشگاه به عنوان فرایند برتر کشوری.
• شرکت دانشجویان در المپیاد سراسری دانشگاههای علوم پزشکی کشور در سه حیطه (بالینی- علوم پایه - مدیریت) در مرداد ماه 89- شیراز و کسب رتبه هفتم علوم پایه از بین 44 دانشگاه شرکت کننده.
• اتمام ارزیابی گروه آموزشی عفونی- اعصاب و روان و در حال انجام بودن ارزیابی گروه آموزشی قلب و عروق.
• نصب و راه اندازی نرم افزار ارزشیابی پنج گانه تحت وب و پایلوت آن در دانشکده پرستاری و مامایی برای نیمسال دوم سال تحصیلی 89-88
• برگزاری برنامه های آموزش مداوم دانشگاه: 1 سمینار، 3 کنفرانس، 8 کارگاه و 7 برنامه مدون.
• تشکیل 5 کمیته تخصیص امتیاز جهت برنامه های اجرا شده در سال 1389.
• تشکیل 5 کمیسیون ماده شش .
• صدور 40 برگ گواهی 5 ساله جهت پزشکانیکه برای تمدید پروانه مطب خود 125 امتیاز آموزش مداوم را ارائه داده بودند.
• برگزاری شورای آموزشی دانشگاه به تعداد 24 جلسه.
• برگزاری شورای تحصیلات تکمیلی به تعداد 5 جلسه و 36 مصوبه .
• برگزاری کارگاه آموزشی استدلال بالینی برای اعضاء هیات علمی.
• برگزاری کارگاه آموزشی طراحی سوالات استدلال بالینی دانشجویان .
• کارگاه نیاز سنجی آموزشی( با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تبریز).
•برگزاری کارگاه 2 روزه پزشکی مبتنی بر شواهد ( EBM ) ( با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تبریز).
• برگزاری کارگاه 3 روزه مهارتهای پایه اتاق عمل وسیمیولوژی زنان ( برای دستیاران زنان).
• برگزاری کارگاه اصول پرونده نویسی و نقد مدارک پزشکی و آشنایی با اصول طبقه بندی بیماریها ( 10 ICD ) ( برای دستیاران زنان)
• برگزاری کارگاهها به شرح ذیل برای دستیاران داخلی- اطفال- زنان به شرح ذیل:
• کارگاه Word- Powerpoint
• کارگاه آشنایی با بانکهای اطلاعاتی پزشکی و اینترنت
•کارگاه روش تحقیق مقدماتی SPSS
•کارگاه شیوه های نوین ارزشیابی
•کارگاه اخلاق پزشکی در اطفال و زنان و داخلی و مقررات و قوانین پزشکی
•کارگاه مقاله نویسی
•انجام ارزشیابی اساتید و مربیان در دروس تئوری و بالینی و فرمهای چهارگانه .
•برگزاری جلسات مشاوره طراحی آزمون به منظور آنالیز کمی و کیفی آزمون.
• مشارکت در طراحی آزمون ارتقاء دستیاری گروه اطفال سالهای 87-88-89.
•حمایت دانشجویان استعدادهای درخشان برای شرکت در همایش ها و سمینارها.
•اعزام دانشجویان استعدادهای درخشان به نشست های هم اندیشی وزارت بهداشت.
• قبولی 2 نفر از دانشجویان عضو دفتر هدایت استعدادهای درخشان در مقاطع بالاتر با استفاده از تسهیلات پیش بینی شده.
• قبولی چهار نفر از دانشجویان رشته پزشکی در دوره دستیاری در سال تحصیلی 89-88 و 90-89.
• معرفی دانشجویان استعدادهای درخشان به موسسات آموزشی زبان انگلیسی و اهداء بن خرید کتاب به دانشجویان در هر ترم تحصیلی.
• تهیه و تدوین برنامه استراتژیک آموزش پاسخگو.
•تهیه لاگ بوک های کارآموزی، کارورزی و دستیاری زنان- اطفال- داخلی.
•برگزاری آزمون Osce ، Dops ، Mini-CEX برای گروهای آموزشی داخلی- اطفال- زنان.